föralltid är det vi sagt, och så kommer det vara.


5 mars 2011

:) igår gjorde vi det! GLAD TJEJ. vi pratat om det ett tag, och vi ville göra något som har med oss att göra. hannas och min vänskap. så för ungefär tre veckor sen sa hanna - jag har en idé, vi gör "infinity" symbolen. alltså evighetssymbolen. och det var ju som taget bara hon öppna munnen. den vart på fingret och ingen stor grej precis och den gick jätte fort. gjorde inte heller så ont som jag trodde det skulle göra, inte värre än ett för djupt stick i fingret hos läkaren. haha. den betyder verkligen något. jag är glad att detta blev min första och jag fick dela detta med henne. fick tyvärr ingen gemensam bild på hennes och min men får bli så fort som möjligt, så just nu lägger jag upp på min och när hanna blev tatuerad igårkväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0