10 mars

NU är jag vaken efter en dag med alla retards i buffén. det är som en vanlig dag med klassen, blandad med tårar, svett, saliv, skratt och kärlek. något började lukta bränt denna vecka med men det var micron som jag höll på med och inte kajsas handduk som börja brinna som förra torsdagen. men helt klart det bästa idag var när vi satt och käkade och från ingenstans lät kajsa konstigt och i samma ögonblick spottar glass rakt i antons ansikte/öga. efter det börja det spåra ur totalt. hahah. lite söt var då antons kommentar om att det är en på miljonen som kanske är lika störd som mig. HAHA, TACK GULLET! du är inte så normal du heller :)

eftersom mitt internet är lite dampigt just nu så kan jag tyvärr inte ladda upp alla bilder som det blev idag. så gör det så fort som jag kan sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0