.'

vaknade i morse och jag hade ångest, vet inte varför. bara ren ångest slog mig direkt och jag ville inte resa mig ur sängen men kunde inte somna om, bara låg där och stirrade ut genom fönstret och försökte tänka ut vad det var eller rättare sagt är det jobbigaste. ville undvika verkligheten bara för i dag, inte se prata eller träffa någon. jag vet inte precis varför men denna dag har varit blandad med massa känslor. ångest, besviken, arg, ledsen, frustrerad. men på en annan nivå. jag har mer varit lugn och förstått, varit tyst men bara velat skrika. så känns det nu. bara så avtrubbad. jag vet grunderna till alla känslor, och tankarna som bara flyter omkring i mitt huvud. men jag kan inte greppa det just idag, handlar det om han, mig eller dig?
känns nästan som det kan ligga på samma nivå. som allt hör ihop på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0