.'

man kan mista en nära vän när som helst. precis vilken sekund som helst.
jag tycker det är jobbigt att bara tänka tanken och jag har suttit med tårar i ögonen varje dag dom
senaste dagarna och läst hur många det är som saknar och är så otroligt ledsna för dom
just nu sörjer en person som valde att lämna livet i helgen. helt utan förvarning.
många jag känner miste alltså en person som dom älskar och betyder mycket för dom.
och att veta att denna personen har varit en bästavän får några. en familjemedlem. en kärlek. 
har fått tankarna för mig att varit extremt starka omkring just mina vänner
och att man aldrig riktigt kan veta hur en person verkligen mår.
att verkligen aldrig ta någon förgivet, ta vara på den tiden man har med sina vänner.
ta vara på tiden med alla människor man tycker om.

jag älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0