.'



du gjorde mycket för mig.
jag var totalt lost, men du var som närvarande för mig.
saker var suddiga men du var helt klar.
allt vi prata om. hur du blev min klippa.
du fick mig skratta när jag inte ens trodde jag skulle le igen och
när du behövde så torkade du mina tårar och sa att allt skulle bli bra.
du rädda mig från mig själv när ingen annan kunde det.
alla galna kvällar/nätter som spårade ur.
jag saknar dig & saknar hur vi kan umgås.
att du kan sitta och skita på toan medans jag står och sminkar mig. haha.
jag tycker inte om att vi bara glidit ifrån när vi var som närmast.
det är något jag tänker på det ofta, säger det till andra.
och jag har även sagt det många gånger till dig.
ville bara skriva av mig lite, och hoppas du förstår vad jag menar om du läser det.

jag älskar dig kusin
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0