.'

jag tror verkligen det släppt nu. det känns som de. för jag har haft en så skön känsla nu ett par dagar och jag har varit glad på ett annat sätt. och det är så jävla skönt. slippa alla dom tankarna, alla dom gråa dagarna. att slippa må dåligt över någon som ändå inte är värd det. det jobbigaste var egentligen inte det, utan att du fick på något sätt det gamla, verkligen djupa och fortfaranda oläkta såret att börja blöda igen. men det är något helt annat. det som har med dig att göra är verkligen inte på samma nivå, det bara skönt att slippa de. och nu kan svara - just nu mår jag faktiskt bra. och det är på en stabil nivå. jag vet jag kommer vara lika glad i morgon. kanske ännu bättre. behöver inte tänka så som jag gjorde för ett par veckor sen. jag behöver inte dig på något sätt, för jag behöver ingen som inte är ärlig. klarar mig bättre utan. för jag har redan allt det jag behöver. mina syskon, min familj. mina helt jävla otroligt underbara vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0