dä-dä-dä-min?!

satt och slöa framför datorn igår kväll och var så grymt trött men så kom erbjudandet från hanna om att åka ner till kumla och vara med och fira ronja. så vid åtta var det bara att fixa sig snabbt som satan innan vi sen drog ner till kumla. och jisses vilken rolig kväll, jag kom hem och hade ont i magen för jag skrattat så mycket. och det första jag gjorde i morse var att börja skratta för jag tänkte på det. för härliga människor :) satt och prata om gamla tiden i grundskolan, sjöng karaoke, körde ölspelet med vodka/saft groggar. haha. och hade det trevligt! det var tänkt att vi skulle kolla läget på krogen men vi stannade kvar hemma och det ramlade in fler människor. absolut värt det!

återigen så massa grattis till fina ronja på 20 årsdagen och tack för igår. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0