30 mars

kom precis in efter en gå/jogging tur, det är riktigt skönt ute för det är vindstilla här så i solen värmde det fint. idag så hade jag ett litet möte i skolan. och nu ser jag framemot den sista tiden som är kvar av detta läsår, ska ta vara på mitt nya schema och plugga på så bra som möjligt. och bara idag har det flytit på bra och jag har gjort mer än vad jag gjort på en månad i skolan förut. haha men känns riktigt skönt och även glad över att ha en så bra mentor som ställer upp och hjälper en såpass mycket med allt! :)
just nu väntar jag på att mamma och pappa ska komma hem så ska jag försöka tvinga på pappa att kolla bakdäcket som det är punka på. se vad som behöver fixas eller köpas nytt för måste ha cykel så jag kan börja ta mig till och från kumla på dagarna och slippa vänta på bussen eller sterssa för att hinna med den ut till bonneland. haha. tjänar ju tid på det och bra motion. winwin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0