28 mars







jamen då var det en ny vecka igen. dom börjar gå fortare nu, och det är ju rätt skönt ioförsig.
för desto fortare blir det helg och sommar! haha.
jag går runt och funderar på att fixa en klipp tid nu i veckan innan helgen. måste toppa lite och klippa upp det en aning innan jag får panik och gör det själv.. men ändå, frisören och mitt hår. dåliga minnen därifrån! så drar ut på det så länge jag kan och det är ju osmart det också. för just nu är det bara toffs som gäller.
tydligt tecken på att man tröttnat på sitt hår då kanske? JA.
men ja får se, ska nog kolla lite och så om man kanske hittar någon snygg frisyr.
lite förändring kan ändå vara kul ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0