26 mars

jahaja, antar jag håller på att bli sjuk igen. vakna och kände att något inte stämnde så ännu en förskylning håller på att äta upp mig. igår så kom julia och hämta mig så drog vi till kumla och umgicks med rasmus, vart massa bilåkande och flumma omkring lite överallt. vart även en sväng in på max i örebro vid tolv, hungriga människor. men jag kom hem rätt skapligt och kunde lägga mig i lugn och ro efter jag dödat spindeln som varit efter mig två nätter. äckliga djur! en annan sak är att jag håller på och drömmer massa sjuka grejer nu förtiden. inatt var det att jag vart så grymt förbannad och börjar slå skiten ur massa inne på en biograf (?) till att syster börjar föda bebisen hemma och jag står sen och håller den i min famn, då blir jag helt lugn och lycklig. läskigt hur känslorna går från det ena till det andra i drömmarna, och att det känns verkligt för när jag sen vaknar känner mig trött i huvudet och jag kan vakna och antingen vara förbannad eller vakna glad och lugn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0