24 mars

ja sitter och funderar på en promenad ner till kumla senare i kväll och ta en efterlängtad solning på det och kanske också handla med något gött hem. varit sugen på chilinötter hela dagen och massa annat :< värst är nog suget efter en ben & jerrys. och jag smsade precis och diskuterade med antony vad vi mest av allt vill ha för gott.

jag- en bj vore gott :(
antony- hahahahahaha bj ? blow job ?
jag- hahahaha! men ditt mongo, en BEN & JERRYS.
antony- haha jaha
jag- eller? ;)
antony- haha eller ? ;) kanske en på *censurerat*

HAHAHAHA, älskar sånna där misstolkningar ;> men får väl se vad som händer till kvällen och dels vad det blir för planer i helgen. verkar bli lugnt, kanske ett lugnt bio besök och bara chilla. ska nog iaf kolla om det går någon bra film på bio först, vore ju rätt smart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0