23 mars

sitter med världens huvudvärk just nu. kan inte ha någon musik eller ljud på alls för det känns som hjärnan ska sprängas. antar att det är för jag sovit så grymt dåligt senaste tre dygnen och när jag väl somnat har jag somnat med tvn på och den har stått och småtjutit när filmen tagit slut så när man vaknat är man ändå lika trött. värdelöst. och medans jag ändå är igång och gnäller så ska jag säga att jag hatar vädret så extremt också, vafan ska det blåsa för? blåser svinkallt och man får damp och börjar frysa. plus att jag hörde det ska komma mer snö igen också. ja vrf inte liksom? som om vi inte fått tillräckligt redan. hatar den där äckliga vita skiten som inte är bra för något. haha, så trött på detta land och dess väder. lets go, have some fun! and move to U.S.A. ohja det vore något tammefan. eller så hoppas man på att klimatet bara blir varmare och varmare fort som fan så till slut kanske man slipper snö och har 30+ grader här 10 månader om året. hur grymt vore det inte? jo det vore helt underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0