13 mars

dålig updatering, men eftersom jag har nytt bredband som tydligen ska vara det snabbaste?! men suger så jävla hårt för det tar hundra år att ladda en sida och jag kan inte ladda upp några bilder alls. hur fan går det ihop liksom? aja tröttsamt skit.

haft en helt okej helg, vart utgång i fredags. och igår så vart det fika hemma hos emelie för hon fyllde ju i veckan :) vart kvar där tills åtta och sen följde jag med hem till stora syster fia, och vi kollade melodifestivalen och satt och kände hur bebisen levde rövare, myspys värre. sen så sov jag kvar här inatt! och idag har vi mest degat och kollat film. ska nog ta och plocka lite och fixa så slipper syrran slita ihjäl sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0