5 januari

hemma igen!
känns som jag inte varit hemma på hela lovet. men det är skönt för jag har inget större behov av att vara hemma heller så! och snart är lovet slut. dom sista dagarna nu men det har varit ett underbart lov. och dom personerna som gjort det så bra är kajsa, dennis, antony och hanna.

måndags - var med kajsa och tog det lugnt sen vart det att dra till kumla en snabbis och var in på banken, träffade antony och hann även sola innan jag åkte hem till kajsa igen och hon börja städa hennes rum och rensa garderoben. haha jag satt helt inne i datorn så tror jag inte ens lyssnade på hälften hon sa ;) sen blev det bio och herregud, haha! så jävla bra film och jag skrattade så verkligen alla hörde.. sen blev det soova!

tisdags - upp tidigt och drog hem till älskling, tog det lugnt sen gick vi och möte mattias och ja det hände inte så mycket mer än att skratta åt dom och kolla när dom spelade och kollade tv innan mamma sen kom och hämtade mig och släppte av mig i kumla hos ellen. kollade en as dålig komedi med henne och micke sen gick hon och jag över till hennes brors sambo jane och kollade en skräckfilm med henne. blev rätt sent, sen gick vi hem och sov.

idag - upp tidigt hemma hos ellen och drog hem till älskling igen ;* så har varit med han och jag kom hem förut med mamma och pappa. har inte gjort mycket sen dess. men ska väl hoppa in i duschen nu och så får vi se hur länge jag orkar hålla mig vaken för sitter och gäspar som en galning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0