8 februari

sitter i skolan just nu och väntar på att första lektionen ska börja, lite segt.. kom hit vid kvart över nio och började tydligen kvart i elva? haha vad duktig jag är.
 annars så just nu tänker jag på att antony ska åka från kumla på fredag och jag vill inte. vill verkligen inte det just nu, för jag behöver han här och inte typ 50 mil bort. det suger. och kan bara säga att det är jobbigt att ens bästavän som man träffar nästan varje dag pluggar långt bort. men, det är tur att mobilen och internet finns då :)

igår; skolan först sen springa till tåget när vi slutade och antony möte mig och gick t maxi en sväng och handlade sen vart det att sola lite innan bussen hemåt. väl hemma vart de att hjälpa pappa fixa nya soffan och mitt i allt kom bror och ragnar upp en sväng och lämnade crosstraniern. toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0