mer än det.

jag drömde.
det var alltså bara en dröm inatt, men det var jobbigt att vakna upp från den idag.
en sån dröm som återupprepar något som verkligen hänt.
blir bara så trött att jag inte hanterar det bättre än såhär.
tänkt på det hela dagen. inte kunnat släppa det riktigt och varför inte då?
vill kunna koppla bort det. bara sluta tänka och radera minnet.
visst har det förändrats, det är inte likadant som det var då.
det känns inte likadant nu som då för det förändras i perioder. MEN.
en del saker kommer aldrig förändras. en del känslor kommer alltid vara såhär.
för det var något jag en gång kunde se, känna, det var något utan gränser. verkligt.
och det är då jag tänker på det. att det faktiskt var på riktigt.
att det förändrade mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0