bilder från dagen














första bilden är från i går när jag var med wilma på ridningen. hon har blivit så duktig! kommer verkligen i håg när hon var så liten och man fick gå brevid och hålla i henne samtidigt som någon annan fick leda hästen. haha, inte precis så idag inte. resten av bilderna är från i dag och det vart två grillningar som tänkt. kunde inte få i mig mycket på andra men vart ett spett iaf! och trevligt umgänge.

annars idag då? jo de är så här.. JAG HAR VARIT EN JÄTTE GLAD TJEJ, HAHA.
för fick veta att syster fia dragit in till bb så har gått runt och väntat på ett sms hela dagen och nu i sen eftermiddag så blev jag äntligen moster igen. och jag är så himla glad! UNDERBART. hoppas verkligen på att få träffa den lille guldklimpen redan i morgon, och få höra hur allt gick. så massa grattis till syster, erik, wilma och max för att få en till familjemedlem.
jag älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0