27 april

hade en riktig myskväll med kajsa igår. vi var ute och gick och prata rätt länge, skönt att rensa ur sig i bland! sen drog vi förbi ica och köpte med lite naturgodis och en hårfärg innan vi gick hemåt hem och kollade på bigbrother. efter det så hann kajsa med att färga håret och så träffa vi ett par stycken innan vi gick in och la oss. vaknade rätt många gånger inatt av att jag knappt hade täcke och att hon kröp ihop i fosterställning med sina iskalla ben mot mig. haha! så sömnen kanske inte har varit den bästa så sitter och är skit trött just nu. lite halv jobbig skoldag och har sprungit runt på stan med becca ett par timmar också. var tvungen att hitta nya solbriller då jag tagit sönder mina jag köpte sist, duktigt! sen blev det ett slappt tygstycke med hem med ;) haha.


tryck på bilderna så blir dom större!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0