23 april

jag älskar vädret! varit runt 45 grader mot väggen i dag och inte blåst. fast jag längtar efter den riktiga stek värmen då det är 30 grader vart man än går.

hade en riktigt trevlig kväll igår inne i örebro, mycket snack och satt mest och chillade faktiskt. var inte på dansgolvet så mycket, helt otroligt! haha. vaknade rätt tidigt idag så gick ner och la mig på verandan så har legat där ett antal timmar. så grymt skönt :) men mitt i solandet så kom ragnar hit som var påskgubbe med riktigt snygg musche och gav påsk brev. så fick avbryta solningen och sparkade lite fotboll med bror och sen gav jag mig på att rensa en av rabatterna. så nu är man flottig och härlig av cocosoljan och lite jordig så ska hoppa in i duschen och dra på två grillningar, haha. första blir nere hos bror med familjen och nästa med ellen, micke och jenny hos ellens föräldrar. det bästa av allt är att vi alla bor på samma område, alltså samma gata ;) haha.

glad påsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0