kan inget annat..


kan inget annat än att skratta åt hur störd du är.
men jag är inte bättre jag, HAHA!
och ingen förstår våran humor men är ju bara bättre då.
jag saknar att kunna träffa dig när som helst och bara driva omkring.
typ som du sa när vi prata härom dagen när jag gick av tåget "ska jag komma och möta dig"
och så är du i lund och cyklar omkring som en virrhöna..
jag vill att du ska flytta hem igen!
så trist att du är långt bort och umgås med massa mongolider som kan bättre matte än dig...






Kommentarer
Postat av: your lover

lovergirl <3

2010-10-06 @ 21:26:58
Postat av: hanna persson

beställde från http://www.melanotangrossisten.com deras sida är nere pga alla skriverier i tidningarna men de kommer upp en mail ([email protected]) då skickar man ett mail om vad man ska ha.. ex ett kit melanotan. då får du deras kontonummer när du sedan ha betalat så mailar du din adress så kommer de i ett diskret brev inom nån dag..:) lycka till

2010-10-07 @ 14:34:19
URL: http://hannapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0