kärlek

böckerna
bästa boken- när jag hör din röst (new moon)
favorit i första boken- edward
favorit andra boken- bella
favorit i tredje boken- bella edward eller jacob. kan inte välja där
favorit i fjärde boken- jacob och alice
något speciellt minne- det måste vara att jag minns dom flesta speciella sidorna jag verkligen älskar.
tex: bok tre, sida 504.
hur många gånger har du läst böckerna- fyra gånger snart, är inne på sista boken just nu.


filmerna
bästa filmen- eclipse, tror jag.
favorit i första filmen- edward
favorit i andra filmen- bella
favorit i tredje filmen- bella
något speciellt minne- när jag skulle se eclipse på bio, jag kände mig redan innan att jag skulle gråta till dom scenerna med mycket känslor. och ungefär tio minuter in i filmen sitter jag och storasyster och gråter. höhö
favorit citat- Alice. You've disappeared. Like everything else. Now who else can I talk to? I'm lost. When you left, and he left, you took everything with you. But the absence of him is everywhere I look. It's like a huge hole has been punched through my chest. But In a way, I'm glad. The pain is the only reminder that he was real. That you all were.
favoritlåt från första filmen-
favoritlåt från andra filmen-





edward/jacob
varulv/vampyr
robert/taylor
blek/brun
kristen/bella
alice/rosalie

en av min favorit bild längst upp.

Kommentarer
Postat av: tt väldigt stort Twifan

Visst är twiligth det underbaraste som hänt jorden..

2010-10-17 @ 16:44:51
Postat av: Mimmi

ååhh, Twilight är sååååå bra

2010-10-18 @ 18:28:32
Postat av: Anonym

vad heter låtarna :)?

2010-10-19 @ 20:04:09
URL: http://absolutlisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0