tisdag



kom nyss hem, har varit och solat! grymt skönt som alltid.
jag lägger hellre lite pengar på att vara brun än spara dom pengarna och vara blek och göra annat för ;o
i kväll så ska jag faktiskt inte sätta mig framför tvn och börja följa serierna sombörjar igen utan ska ut och springa och känna mig nyttig! :)
skönt att börjar släppa den där känslan när det är jobbigt så nu känns det bara mindre
jobbigare för varje kväll att faktiskt ta den där promenaden och att röra på sig.

i morgon har vi praktiskt i skolan, styckade ju nöt förra veckan!
som jag tyckte var grymt kul och lärorikt..
kanske en blivande styckare ni har här ;)?


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Okej, allt bra? :)

2010-10-05 @ 18:59:18
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: ellen carlsson

Vinnaren i dagens blogg är utseed! In o kolla om du vann :)

2010-10-05 @ 21:25:47
URL: http://ellencarlssooon.blogg.se/
Postat av: your lover

åhh min lilla styckare vad du är duktig :D ,

2010-10-05 @ 22:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0