seg söndag

aa men tjenixen puddingar! eller, nee jag vet ju inte vilka som läser så, kanske jätte fula. HAHA
jag har så tråkigt, jag hade tråkigt hela dan i går med! efter jag kommit hem.
ville bara åka tbaka t göteborg. ÅNGEST. för finns tamme fan inte en bråkdel av dom saker att göra
här som i en storstad. så jävla tråkigt att bo mitt ute i ingenstans och sen bo i en liten stad.
tröttsamt.
iaf så satt jag och kollade anginas videos och asgarva för mig själv, jag grät av skratt och hade ont i magen.
klockren brud.




Kommentarer
Postat av: Lisa

du undrade ifall jag hade gjort min bloggdesign själv, svar ja :)

2010-10-10 @ 18:00:08
URL: http://lisamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0