.'

man måste släppa det gamla för att hitta det nya.
och med dom orden går jag vidare.
nu tänker jag verkligen försöka.
men jag tänker låta det ta den tid det tar men jag måste få mig själv att förstå att
om det blev som det blev så var det menat så.
jag kommer ta alla minnen och knyta fast dom i varandra sen ha dom på ett fint ställe inom mig.
för jag är så tacksam för alla skratt och alla dom minnen jag fick ihop.
jag ska inte vara ledsen, jag måste släppa det ledsna nu.
jag är inte en sån person som är negativ så jag blir trött på mig själv att vara det.
sen vet jag att det är jag själv som drar ner mig i skiten mer än nödvändigt.
jag ska vara glad för det jag har, jag älskar mina vänner, mina syskon och min pappa mer än något annat.
jag måste ta mer vara på dom, för finns inga bättre människor.
ni är mitt allt. all kärlek till er!
man kan inte gå runt och önska att man kunde vrida tbaka tiden och göra så mycket annorlunda.
gjort är gjort. det som hänt har hänt. det är som det är. jag måste inse det.
så, nu ska jag försöka.
absolut inte lätt men jag MÅSTE. för min egna skull, och för dom runt mig.

dom här orden räckte.
man måste släppa det gamla för att hitta det nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0