6 oktober



ludwig,anton och jonas!
stört sköna killar, ska lägga upp några videos så kommer ni förstå vad jag menar! HAHA


kom precis hem efter att ha varit i skolan hela dagen, styckade framdelen på nöt igen!
stod även bakom disken i butiken och sålde kött :)
vart lite stressigt och så men jag trivs så mycket mer i den nya klassen vi fick nu efter sommarlovet.
andra klassen innan var det kaos, usch. och försöka sammarbeta med dom gick inte så bra.
förut vare mer becca,kajsa och jag mot resten.
sen är det så skönt att ha killar i klassen, man MÅSTE ha några killar i klassen för jag tycker
det lättar upp stämningen och sen gillar jag personligen att umgås mer med killar än bara tjejer.



nu ska jag faktiskt skärpa mig och städa och sätta på en tvättmaskin
ser förjävligt ut på mitt rum! skriver mer sen :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0