5 saker jag tänkt på idag


"alla tycker jag är snygg. HÖHÖÖHÖHÖ"

1. Zlatan, ja ni vet alla vem det är. och jag måste få säga det.. HAN ÄR SÅ FUL! förstår verkligen inte hur andra tjejer kan säga "åh han är så snygg" DAMN WHATS WRONG?! öppna ögonen liksom. han ser ut som.. usch.
men antar alla tycker olika!



2. varför våldtar man någon? jag kan inte förstå det..


3.
att jag är trött på personer som inte vet något och är fega..
"jag vet inte"
VADÅ JAG VET INTE? VAFAN ÄRE DU INTE VET?
jag blir så arg, människor som tvekar och inte vet vad dom själva verkar tänka.
sen det där med att vara feg.. lär er tänka - vad skulle kunna vara det värsta som kan hända?
vad missar/gårmisste om jag om jag inte gör det?
come on, vi lever bara en gång.


4.
att det finns för få killar med bra humor och hjärtat på rätt ställe.
eller så har jag bara inte träffat många sånna?


5.
folk som sitter hemma en hel helg och verkar måbra av det...
medans jag själv får panik av bara tanken. okey, sitta hemma en helg om man inte gjort det på länge. MEN tragiskt nog finns det en del som gör så varje helg. jag kan få självmordstankar en fredag om jag bara är hemma. HAHA


Kommentarer
Postat av: dd

mycket intressant...

2010-10-19 @ 21:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0