25 oktober


höhöhöhöh. VEM FAN E DU???? DIN JEVLA JEVEL

har haft en bra dag, lättroad i skolan som vanligt, och varför
måndagar är min favorit dag i skolan vet jag inte.
känns bara bra att gå till skolan då, skön klass.
gymmet med jonas och ludde efter vi slutat, vart riktigt svettigt men så skönt efter.
lite seg dag bara för min mobil cpat hela dagen och inte vill skicka mina sms :(
så har skrikit på den och hotat den. funkade ju jätte bra?! NE, haha.
men har planerat min helg mer med julia, ska bli kul att få vara med min babe.
och sen har bästaste "kingen" antony beställt biljetter hemåt. ÅÅÅH så glad.
jag räknar ner dagarna och ska bli så kul att du kommer hem igen.
börjar praktisera denna vecka också onsdag och torsdagar till vecka 2. fårsee hur det går!
men sängen nu och läsa, puss på er.




Kommentarer
Postat av: Anonym

läs & kommentera gärna min blogg :)

www.ssandramikhail.blogg.se

2010-10-25 @ 23:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0