7 november

lite små ångest i dag då. eller ne rätt mycket ångest.
fyfan, jag vill inte. JAG VILL INTE ATT DET SKA VARA SÖNDAG.
aja, det var grymt skönt med höstlov. men nu äre över, R.I.P
fredags så var jag hem t ida och förfesta, sen gick jag t bussen och stod där själv och väntade, som tur var gick hampus and tha gang förbi så fick mig ett gott skratt ;) sen inne i örebro möte jag resten av vännerna och efter om och men så var alla på rätt plats! senare bröt jag ihop när jag fick se kingen, tjöt rätt bra där alltså. höhöh men torkade glädjetårarna och hade grymt kul resten av kvällen. efterfesta hos ida till typ halv fem sen gick vi och la oss när alla dragit. lördags så vakna man av att idas far började städa.. men låg i sängen och snacka och drog oss ett tag innan det var dags att gå upp. jag vart hämtad av syster fia och drog in en snabbis till marieberg och handla. sen när jag väl var hemma var det bara att fixa sig lite innan jag tog cykeln ner till kumla och möte antony och drog in till örebro och kollad saw 3D. tyckte den var rätt bra faktiskt. efter den käka vi lite på mc och satt och prata om allt möjligt, skratta åt folk och bara hade det bra. cyklade hem i kylan, haha jag tror jag frös ihjäl 10 gånger. jag kände inte mina ben när jag väl var hemma. så fick ligga med dubbla täcken och försöka bli varm efter det.
sen nu i dag. har jag sovit. och ska snart lägga mig i sängen igen.
värdelös dag. deppardag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0