var tvungen.

DISS
1. kumla, man vill ju inget annat än bort från denna håla just nu. ge mig en storstad och nya människor.
2. kallt, jag fryser hela tiden och jag hatar -grader.
3. att man inte har 100 miljoner på banken.
4. att man måste höra av sig först till en del annars hör man inget av dom? men är ändå ens vän? vafan.
5. inte vet vad jag önskar mig i julklapp.

HISS
1. snart partykryssningen! VADÅ TAGGAD, jisses vad det kommer bli galet.
2. kläääder. i mängder. nytt är aldrig fel!
3. ellen degeneres show, den kvinnan alltså. hon är ju klockren! oprah, ta dig i röven.
4. veckorna går fort, skönt. bra! snart ett nytt år igen, TOPPEN.
5.
minnen, det är det bästa jag har. alla dessa minnen.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Diss : Att agnes inte bor i Lund :(

2010-11-22 @ 18:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0