höhöhöh


skulle göra vad som helst för att få se han spela i sverige.


snart fredag.. snart fredag! SNART. haha. jag sitter och lyssnar musik, och jag kom och tänka på att örebro kan vara trist det, för det finns ingen klubb som precis är så man vill ha den. jag borde göra en egen med typ, min kusin hampus! shiet, skulle bli ett galet ställe. jag gillar frimis för hur det ser ut där. planlösningen rättare sakt och musiken är skön där och jag har oftast träffat roligare människor där. men det var ännu bättre innan dom börja ändra lite grejer. men på senare har jag börjat digga strömpis musik grymt, för helt plötsligt så kan man höra en remix på bloody beetrots eller minuter från några galet sköna låtar och. jag får ryck. men finns inget ställe som spelar hardstyle eller kör allt blandat. dock har strömpis planlösning många minus. och jag går aldrig upp på övervåningen för vad är värre än att höra carola när man festar?! VAFÄÄÄN LIKSOM. ne ne det funkar inte. men plus t att dom har ett tält ute med gäst dj's som har olika stilar!

frimis
+ planlösningen (öppet,många toaletter, barerna)
+ musiken
+ folket
+ gästerna dom har. var ju trotts allt där jag såg maskinen live my first time
+ billigt till midnatt
- det dom stallt på dansgolvet, hur många gånger har man inte snubblat där..
- att jag typ aldrig hört varken maskinen eller bloody beetrots. och andra låtar.
- att dom hängt för förra dansgolvet som ligger lite högre

strömpis
+ musiken!
+ tältet
+ ska man kalla det tvskärmar? iaf vid dansgolvet
+ hur dom har det utomhus
- planlösningen (inte många toaletter, trångt, litet dansgolv)
- att dom har en hel övervåning åt att sjunga svenska gamla låtar som inte går att dansa t.
- att det jag aldrig lyckats träffa pratglada männsikor där. alla verkar ha sitt och är trista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0