12-13-14 november


hemma igen efter en bra helg, som gick för fort tyvärr :/ men i fredags var jag i skolan först, och satan vad kul vi hade efter jag sluta vara irreterad över äckel snön som verkligen gick mig på nerverna den morgonen.. men ja det tog inte lång tid innan jag skratta så jag nästan börja gråta och gjorde det ett antal gånger under dagen sen. slutade rätt tidigt och tog tåget och gick till idas praktik och vänta på att hon skulle sluta innan vi åkte hem t henne. käka lite och tog det lugnt innan vi börja fixa oss för kvällen. senare kom josefin och frida och gjorde oss sällskap och börja dricka och satt och snacka :) vi tog tidiga bussen in t örebro så vart det först frimis och resten av kvällen strömpis. hade en riktigt rolig och trevlig kväll! :). hahaha lagom chockad när vi hade lagt oss och ida flyger upp ur sängen och in på toan, tror nog bruden som sa att hon inte skulle bli så full blev fullast ;).. och våran lördag vart lugn, låg och kollade oth, åkte och handla sen kolla vi film. sega och trötta, sen gick ida och la sig först, trött tjej! någon timme senare la jag mig. och i dag söndag så kom pappa och hämtade mig, åkte och tvättade bilen innan vi drog hemåt och börja fixa innan alla syskon kom. just nu är alla fortfarande kvar och sitter där nere. farsdag i all ära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0