yey


HAHA, ja jag skrattade åt mig själv... och fick värsta mongoleendet. HÖHÖHÖ

packat min väska. duschat. och nu sova. måste gå upp tidigt för ska förbi bror en stund, hälsa på ragnar och hämta min morgan. sen blir det skolan :) efter skolan ska jag hem t ida och dricka lite innan vi drar in t örebro i morgon kväll. haha som en vanlig fredag för mig.. jag kan inte tänka mig att sitta hemma en fredag helt själv, det funkar inte så längre. visst kan man ha någon hemmakväll om man är ett par polare och man inte har pengar eller så till att gå ut. men jag ser fredagar som att träffa folk. skratta, dansa,umgås. saken är den att nästan varje fredag är det över tio av mina vänner som är ute, sen vet jag inte riktigt vad dom andra gör! ligger hemma kanske. jag har gått ut nykter ett par gånger. jag känner inget precis att man måste dricka för att gå ut. men jag har snart varit 18 ett år, så borde väl lugna ner mig snart. eller? fredagar mår jag bra av släppa verkligheten en stund då.  haha alla klockrena minnen man har från alla utekvällar. men saknar verkligen sommaren på frimis. åkte in dit, satt ute vid ett bord. kollade på slottet och det var ljummet i luften, pratade och beställde något, träffade massa nytt roligt folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0