1 november

dåligt med update här!
men har haft annat för mig så bloggen har kommit i kläm.
fredags var jag ute i örebro på strömpis, bra kväll där med härliga människor! i lördags vakna jag hos ida, sov hos henne efter vi kom hem från krogen och vi låg och kollade oth och bara hade det gött så där dagen efter en bra kväll. sen igår vart det att fira syster så var med hampus där och sen följde han med hem hit när jag skulle fixa mig för senare på kvällen blev det in till örebro igen och denna gång med ungefär samma gäng som i fredags men var på satin! my first time there ;) ett litet mindre ställe men var mycket folk och bra musik.
och idag är det 4 dagar kvar tills kingen kommer hem, 4 jävla dagar?!
det var ju nyss 19. och haha gud vad jag saknat min underbara vän.
tänk om inte dator eller mobil funnits, då hade det varit omöjligt att ha bra kontakt.
hade fått skicka typ hundra brev om dagen, varje dag!
omg liksom, bäää!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

omg omg ofta kingen kommer om bara 4 dagar, omg AMAZING !; haha :D hihi bäää loksom :d , ! :$

Tack och lov att kingen inte är amish, eller...., haha :D !

2010-11-01 @ 19:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0