asså omg, bäää!


mumin? vafan är det för jävla ord. mumin.. mu-min. mum..in? haha.
someone like you and all you know and how you speak
och jag fortsätter sakna dig så länge du inte är här! bara så du vet.
höhöhöh alltså liksom grissara.
you a so sexy BOM
"sen gick du ut från toan där jag fortfarande kissade , och så hade ni sex i våran säng,
så gick jag förbi er och såg allting, och gick till din bärbara där du hade senaste
säsongen av pokemon, fast på tyska ?"
ASSÅ VAFÄÄÄÄN. hahahah
sweet dream or a beautiful nightmare?
hahah ;o


alla borde ha en vän som är som dig!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Asså omg bää, you're so fine, be my valentine ?

jo men asså det är såhär, en mumi flera mumin !! :D så det så,

ååhhh klasskaka, muuummmsss,

mimmi saknar anus ... poff pang BOM dog nu.

sexy BOM

2010-11-25 @ 22:15:32
Postat av: STEPHANIE NILSSON

Hej! Var med du också i veckans blogg här på min mysiga blogg. Hoppas att du också vill vara med. Ha det bra. KRAM!

2010-11-26 @ 15:44:10
URL: http://deliciousblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0