FREDAG

jag hinner med ett inlägg t er mina trogna läsare ;) just nu har jag fixat klart mig, ska byta om IGEN och fylla på mitt glas med rom och cola, jajemen ! i kväll är det fest, ska ju åka in till örebro med ida och frida, där inne möter vi upp resten av gänget och sedan drar vi till frimis och skakar rompa med sean banan som gästar! kommer bli säkert bli galet, och jag hoppas på massa med folk. haha kanske hörs att jag är taggad, FÖR DET ÄR JAG. fredagar gör hela veckorna. julia ville jag skulle tillbringa min kväll t att dansa och hångla upp henne så får väl göra som hon säger.. vet aldrig vad som händer annars... haha!!
men aa byta om nu, dricka mer och sen dra! HEYS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0