9 november

sjuk nästa? för känner direkt om jag håller på att bli sjuk för har ju lärt mig hur det känns innan allt börjar. hoppas det bara är för idag för, ne jag vill inte ligga och snora och ha feber.
ja somnade med lampan tänd och kläder på igår så känns segt att inte fått sovit bra i natt heller! men men.
annars då? jo jag är så skoltrött just nu så det är sjukt. klart jag är det nu när jag inte får vara det, nu när jag måste hänga med i allt och plugga som aldrig förr. men då orkar inte agnes med allt. utan vill bara åka från detta land med någon vän och sola, bada, sova.
2 veckor i ett varmt land skulle inte sitta fel alltså. men får väl fortsätta drömma om det!
eftersom jag inte har mycket att göra just nu här vid datorn så funderar jag över att fixa en önskelista/julklapps lista.
får kolla runt och se om jag hittar nått.


första på listan blir iaf, ha nån att sova med på nätterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0