29 november


hejsan hejsan hejsan hejsan! nu är jag hemma efter att ha följt med mamma och pappa till IKEA, och vi passade på att käkade där också. vi köpte en byrå och jag plocka på mig lite ljus och sex st ramar till som ska upp med kort på väggarna på mitt rum. jag skulle kunna fylla hela väggarna med massa fina minnen, men kanske inte vore så snyggt ;) lite konstigt bara kanske? annars ska jag nog fylla ena väggen. kan ju funka! efter IKEA så drog jag en sväng förbi in på gina och köpte ett par leggings jag velat ha nu ett tag, så i morgon ska jag gå nog på stan efter skolan och kolla efter nån tröja tänkte jag! mumsigt värre, och jag hittade typ tio st ringar jag vill ha..

HAHAHA, juste. mamma gick gå på toan efter vi ätit, så pappa och jag gick runt och kolla lite sen säger han högt- vad lång tid det tar, skulle hon björna eller?! ne men vadå vi var ju absolut ensama och inga kollade snett på han.... hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0