25 november

"oh oh, I want you to take over control, plug it in and turn me on"
ja här sitter jag och sjunger lite, haha. kanske skulle ta tag i mig själv och städa lite, dock inte sugen alls på det MEN måste. höhö och en sak till jag behöver göra är att ringa emelie och höra hur det blir i morgon! plus att min syster lina ringde för en liten stund sen och påminde om att jag ska hjälpa henne städa på lördag. visste det var något mer denna helg jag men jag kom inte på vad.. får väl försöka få allt gå ihop bara! mucho mycket att ta hand om nu

Kommentarer
Postat av: STEPHANIE NILSSON

SV: Tack visst är dom snygga? Ska nog köpa bh:n till någon dag :) Hoppas du fortsätter kika in hos mig. KRAM! :D

2010-11-25 @ 15:37:02
URL: http://deliciousblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0