23 november


längst från vänster- anton, jonas, sofia, kajsa, valeria, becca, ludde.
sitt raden- frida, frida, jenny, sandra, jenta och sist jag.

sitter med hårfärg i håret just nu. som ska sitta i typ en halvtimme till! sen får jag ställa mig i duschen och bli varm ;o fryser som satan och hör hur det blåser ute nu :( är ju såklart snöstorm, DRA ÅT HELVETE SVERIGE. det säger jag bara..UUUSCH! annars i dag i skolan så har vi haft det lika flumm som vanligt, jag skulle vilja filma en hel skoldag. och verkligen få med alla grejer, allt vi säger och gör. för herregud, en del dagar borde vi nästan behöva in på psyket. eller iaf, anton jag kajsa becca jonas och ludde. HAHA! torraste humorn, OM vi ens har någon. sen lite störda på det, kan ju inte bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0