21 november

shopping sugen så det är sjukt just nu.. ska iaf köpa hårfärg i morrn, vilken färg vet jag inte än. och ååh min jacka kommer i veckan också! YEY sen ska jag och mamma åka och kolla nya skor, köpa lite annat smått och gott. typ leggins och nån tröja... kanske nån till halsduk.. och femtio andra saker jag vill ha, HAHA ne men blir aldrig nöjd :( men sen får jag hålla mig lugn ett tag igen!
det har varit en seg söndag, eller rättare sakt, seg helg. så lite skönt att åka till skolan i morgon och träffa mupparna. sen hoppas vi ändå att veckan går fort och det snart är helg igen! höhö. men nu ska jag nog ta och dejta kudden och läsa lite sen försöka sova. gick upp klockan två i dag så får se hur det går..

5 dagar kvar till fredag, 11 dagar kvar till partykryssningen, 21 dagar kvar till jag fyller, 26 dagar kvar till jullov, 33 dagar kvar till julafton, 40 dagar kvar till nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0