17 november

i morgon är det torsdag och det är så grymt skönt! ska ha dansdag i skolan mellan 12.30-14.30 så ingen praktik och värsta sovmorgonen, vi ska dansa vals tror jag så vi får se hur det går. idag har jag varit hemma, tvättat och eldat. sen rensade jag bland alla kläder. och vart en hel del att slänga iväg! mamma fick massa linnen, 2 koftor plus att ena är oanvänd, sen en jeansjacka som jag inte vill ha. leggins också. sen var även syster här förut med barnen så hon fick två tröjor också. det var trevligt att dom kom hit. mitt i veckan så här! uppskattas :) och just nu funderar jag på att sätta mig och fixa naglarna, plocka ögonbrynen och ta en lång dusch. har inge bättre för mig och finns inget att se på tvn heller. så får se hur jag spenderar min kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0