11 november


förskyld som man är så har jag varit hemma nu onsdag-torsdag. ska iväg till skolan i morgon hade jag tänkt, träffa lite folk. för det känns som jag suttit instängd i flera veckor. men det är så skönt att sova så klagar inte på att få sova ut iaf! igår var en seg dag tills pappa och mamma kom hem, hahaha måste säga att vi fastna med bilen igår, fick möte och körde åt sidan. sen satt vi fast där och jag skratta och sen börja pappa skratta. tur att micke och linda var ut och skotta så dom hjälpte till att få iväg oss. sen var pappa och jag flummiga resten av kvällen. han börja skratta när vi satt och åt sen börja jag skratat sen höll vi på sådär ett tag. lite onormalt sådär!
solariumtorsk som man är. så blir det att sola i dag igen! önskar bara att man var så brun som jag är på bilden , nysolad och jag blänker ;o haha. men tvärr lägger det sig tills nästa dag. men sola sola sola..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0