19 juni











vaknade rätt tidigt, men orkade inte resa mig ur sängen så skickade ett sms till mamma som var på undervåningen, haha! frågade om vi kunde åka till marieberg så pappa kom och sa att jag skulle göra mig klar för dom skulle först hämta skitungen ragnar sen in till örebro och kunde väl svänga förbi marieberg. så jag har sprungit runt som en idiot efter ragnar hela dagen, först inne i örebro sen marieberg. skrev pappas mobil nummer på armen om han skulle springa bort (stor risk) hahaha. helt crazy men så underbart söt ;o han gick runt och sa " TJA TATTARE, LÄGET? BRAA" till folk. och jag asg åt han. sen gick han runt och ropa på Stefan inne på hm, och han var inte ens med oss?! sen fick han något ryck och drog i massa kläder han och sa "Stefan ha den, mm" hahaha. tror det är någon mer än jag som saknar han! iaf så köpte jag tröjan :] och hyrde två filmer men kommer nog inte hinna se dom i kväll, kanske någon o natt för ska ta det lugnt en stund sen ska jag och hampus ut och hitta på något. dra till kumla skulle jag tro :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0