15 juni


segt, lite sjuk. ont i halsen och feber men det ska väl gå över, och det snart hoppas jag!
annars då? hmm jag vet inte riktigt, känns som jag förändrar mitt sätt att tänka mer och mer.
förut hade jag alltid så mycket att skriva, för jag tänkte så extremt mycket. men nu skriver jag aldrig känns det som. jag skriver inte av mig på samma sätt iaf, håller mig till musiken och den talar åt mig. behöver inte skriva ner allt för texterna finns där redan. både skönt men lite jobbigt att inte kunna släppa loss allt och bara skriva tills orden tar slut. nu sitter jag ändå och samlar på mig mer känslor men inte får ut dom riktigt fullt ut, snart måste det väl komma en vänd punkt då jag bara får utlopp för allt.? jag vet inte. eller så äre såhär att jag är mer stabil i mina känslor. jag får utlopp för dom på ett annat sätt och jag får nått tbaka. jag behöver inte få sånna känslomässiga ryck längre. jag är mer hel nu än någonsin.
tiden får bestämma vilket som är rätt men jag har en känsla av vilket som stämmer mest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0