7 april


kärlek <3

nemen hello! Igår var jag med Ida och Elin hela dagen och flumma i örebro. Var längesen jag skratta en hel dag så där mycket :] Köpte iaf ett par solbriller och en tröja! Ida faila hårt vid bankomaten.. men 5de gången gillt! HAHA stackare som fick stå och vänta. Efter en glass på donken så drog vi till kumla och gick till deras pappas jobb och satte oss och drack varm chocklad och körde hänga gubbe, HAHA jag visste inte man kunde ha så kul t den leken ;) följde med dom hem och låg och frös så jag trodde jag skulle dö så till slut kom mamma och hämtade mig och jag hade inget att göra hemma så städa lite innan jag la mig och sov.
 
vaknade för typ en timme sen, SKÖNT! men jag fattar bara inte mina drömmar jag har nu förtiden, helt weirdo. men ska sätta på en tvätt och greja lite nu. Ska nog kolla över några papper från skolan också. Skriver mer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0