5 april

vakna vad tolv i dag, så låg jag och drog mig i typ en timme innan jag till slut gick upp och käka lite frukost. flumma med pappa lite innan ida kom så drog vi hem till henne :) och vi har kollat en film och skrattat vid datan. längesen vi gjorde sånt. filmen var skum och jag fattade väl innehållet men njae den får inte många toast, den saken är ju klar!
JAG FICK JU INTE SEN DEN FILMEN JAG VILLE SE :(( elaka ida.. 
jag ska snart hänga min tvätt och städa övervåningen ;o
måste ju vara lite duktig iaf trots att det är lov! 


just fan en sak bara så här lite kort.. whats up med killarna på idas msn egentligen?! HAHAHAHA..







hur gamal äru sexy?..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0