4 april


minne för livet <3

jag har haft en super bra vecka och mycket tack vare Stefan.
 allt från galna krogen rundor - kolla kent - nästan få böter av polisen - skrattat åt stefan så jag nästan dött - fått blåmärken - inte fått rum i sängen - blivit mobbad - slavat som aldrig förr - film mys med e&m - blivit lite misshandlad - blivit ignorerad och till att fått höra klockrenaste meningarna. Jag får inte med allt just nu, men haha! jag skrattar högt bara jag tänker på en del saker. " jag kände hur det vibrera i fickan men orkade inte kolla" eller allt annat han lyckats fått till. du betyder! (:

förövrigt så måste jag säga att det är riktigt skönt att ha påsklov tills på torsdag och jag har 500 kvar.. shiet! har nog aldrig hänt att jag lyckats ha kvar pengar så länge ;) men om det blir festa i morgon så försvinner det ju lite och sen vet jag ju att jag vill ha en film också. GAAH jag vill vara rik som ett svin. Och jag vill att Julia ska komma hem igen ist för att ligga och njuta av sol och värme i spanien. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0