17 april


FETT BRA MOBIL, verkligen älska kameran.
 lovar det är 12 megapixels och man ser inga pixlar i bilderna alls.
plus att displayen är typ 3 tum som ni ser..

segaste lördagen på länge. jag vaknade vid två så jag gick upp och stekte ägg, fixa macka och två stora glas med mjölk, ett måste! sen så satte jag mig och åt innan jag sen börja städa, så idag har jag hunnit med datarmt, vardagsrmt och övervåningen. pappa får tammefan ta toan och köket i morgon annars får jag ge han stryk. så min lördag har varit att städa. inte så jätte jätte kul men ;o! satt och kollade lite hockey förut sen kom henrik förbi en stund efter han sluta jobbet och det ända han gjorde var att skratta och mobba mobilen jag har nu. JAG VEET ATT DEN SUGER. såklart var de skit kul för både han och mamma skratta. skit på er, båda två! hahah. nu funderar jag på att sätta på nån film sen sova, jag är trött och det syns verkligen så ska försöka lägga mig så fort jag blir trött hela veckan som kommer, sen om klockan är åtta är skitsamma. jag måste sova mer annars blire snart sömntabletter.

hoppas ni har en fortsatt bra helg. PUSSN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0