16 april


förlåt för mitt humör på senaste, jag lackar för ingenting. 
men lovar att skärpa mig för det är ju ändå dig jag älskar mest.

kan huddoktorn skicka recept eller be mig komma måndag eller tisdag veckan som kommer. jag får utslag för inget och måste verkligen ha nya salvor. hade utslag på ena underarmen och benen när jag skulle sova igår? okey det är ju väldigt normalt. antingen är de köldutslagen eller nått nytt. FETT NICE. trycka i sig allergitabletterna känns nästan inte värt för dom hjälper ju inte tillräckligt och jag blir som en zoombie. om jag inte minns fel så är de 1 av 10 får biverkningen trötthet och såklart är jag den där av 10 :) wiho liksom. nej men iaf så nu sitter jag här och kan inget göra utan bara vänta! det är fredag i dag och det är riktigt nice ;o denna helg är det ju "df" eller helt enkelt bara "ff" det betyder alltså drakfritt eller föräldrafritt för mig och pappa. mamma jobbar hela helgen så pappsen och jag kan löjla oss och göra vad vi vill utan att mamma behöver dampa :) SKÖÖÖNT. men nu kanske man ska ut och njuta lite av solen på altan? jatack ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0