15 april

sitter i skolan, hittar inte min klass och varken becca, kajsa eller frida är i skolan och kan säga vart vi är så här sitter jag och glor, haha fail. slutar lite tidigare idag för har ingen idrott så jag hinner t kumla och sola innan jag måste ta bussen t jobbet :) göttmos! jag sov som en gud i morse och ville verkligen inte gå upp. bara tanken av att ta på sig kläder gjorde mig ännu mer trött. hade snoozen var femte minut från halv sju men gick upp ur sängen tio i åtta.. lite trött tjej kanske! men kanske skriver mer i kväll efter jag jobbat eller så hörs vi i morrn ;)

underbar låt

please come now I think I’m falling
I’m holding on to all I think is safe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0